mandag 10. juni 2019

Tegnekurs!

Tegnekurset er i støypeskeia.
Eg trur dette blir bra og at det er eit viktig prosjekt.

Kurset har ei eiga side på facebook: https://m.facebook.com/blimedogtegne/

Og ei side på Instagram: https://www.instagram.com/tegnekurs/

Det er kjekt å lage kurs. Eg har bestemt meg for nokre få ting:

1. Kurset skal vere kjekt å jobbe med. Det skal ikkje innehalde stress & redsler. Verken for meg under produksjonen av kurset, eller for deltakarane. Dette er særdeles viktig! Og noko eg har lært gjennom livet. Livet er for kort til å fylle med angst og frykt for alle mulige ting som kan hende.

2. Kurset skal innehalde mine eigne leksjonar. Desse er tufta på lang fartstid innan illustrasjon og teikning. Og leksjonane skal vere lystbetonte. Eg veit at når ein følger instruksene så vil ein lykkast! Det er bra å vite.

3. Nynorsk eller bokmål? Etter å ha gått litt at og fram på dette så har eg kome til at det skal vere på bokmål. Dette for at språket ikkje skal bli ei eiga greie. Eg er nynorskbruker og vil alltid bli det. Men bokmål er like lett - og fleire brukar det - så derfor blei det slik. Det er mest praktisk, rett og slett.

Så, følg med vidare :)